donderdag 26 juli 2012

Mooie mensen


Soms komen er mensen op je pad, die zo mooi in het leven staan: Puur,eerlijk, licht en liefdevol. En dit alles zonder pretenties. Ze doen zich niet mooier voor dan ze zijn, dat hoeft ook niet, want ze zijn al zo mooi. Maar hier zullen ze zelf niet over opscheppen, ze zijn gewoon wie ze zijn. Geen termen over hoe verlicht ze wel zijn, ze zijn gewoon mens! Naar mijn mening zijn dit de meest verlichte van ons allemaal.

Ze leven vanuit hun hart en voelen wat goed voor ze is en wat niet. Ze zijn in contact met hun werkelijke ZIJN.

Deze mensen zullen hun droom gaan leven, misschien zijn ze er nog niet, maar ze komen er, ongetwijfeld!

In het leven staan zoals zij, zo licht, zo warm en zo puur, is heel waardevol. Vroeger of later gaat je leven dan ook lopen zoals jij werkelijk wilt, kun je je dromen waarmaken, gewoon omdat je ontvangt wat je geeft.

Ik ben dankbaar dat ik zulke mensen mag tegenkomen in mijn leven. Dit blog is speciaal voor hen, die je leven binnenstappen, met hun prachtige energie, en daarmee jouw leven verrijken, gewoon door hun zijn. 

Ben je ook dankbaar voor bepaalde mensen in je leven, laat ze dat dan weten! Als je wilt, mag je dit blog ervoor gebruiken, maar een kaartje, telefoontje, bezoekje wordt ook vast gewaardeerd.

Heel veel liefs van mij, voor de bijzondere mensen in mijn leven,

Nadia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten