zondag 22 mei 2011

Nieuwe aarde-energie


En daar zit je dan: 10 voor 4 ’s nachts, te typen aan een blog. Waarom midden in de nacht? Omdat wij hier in huis niet goed kunnen slapen vannacht, we zijn onrustig.
Ik heb het al vaker gehad afgelopen week, maar niet zo sterk als nu. Ook andere mensen, je zou ze lichtwerkers kunnen noemen, als dat een term is die je aanspreekt, hebben er last van. Ik lees dat ze hoofdpijn hebben, zich niet lekker voelen, of dat ze ’s nachts niet doen wat ze voor hun gevoel toch echt horen te doen: slapen.
Ook ons zoontje is op de gekste tijden wakker afgelopen week. Ook nu net, maar nu niet kletsend en vrolijk, zoals de rest van de week, maar huilend en gillend.

Hoe zou dat nu komen? Toen ik hier net over na lag te denken, besefte ik het: Misschien was het wel een dag des oordeels, maar anders dan die dominee daar in Amerika dacht. Een dag waarop het eropaan komt. Wat kies je: liefde of angst?
Eerder vanavond drong het al tot me door: afgelopen week is het energieniveau, de trilling, op aarde weer veranderd. Ik voel het letterlijk in mijn lijf: er stroomt een andere energie doorheen, een hogere. Maar mijn lijf weet nog niet goed wat het ermee moet, dus wordt onrustig. Je zou er zelfs van in paniek kunnen raken, vandaar de keuze die we moeten maken. Het moment is daar: Kies liefde!

Er zijn veel engelen op aarde nu, om ons te helpen. Geen idee waarom ik dit typ, maar ik voel dat het zo is. Ze willen niets liever dan ons helpen transformeren. Vraag hun hulp en ze zullen toesnellen.
Heb je last van oude, negatieve energie: Vraag dan Aartsengel Michaël om hulp om het los te laten. Hij wil de liefde energie maar wat graag op aarde verankeren en kan dit met behulp van ons!

Ik zeg het nog één keer, ondanks dat het een beetje voelt alsof ik overdrijf: Kies nu liefde, choose love over fear!


Ik eindig met nogmaals mijn eigen citaat van mijn vorige blog:

Stel je hart eens open voor de liefde om je heen. Ontvang het met open armen, je bent nooit echt alleen!

5 opmerkingen:

  1. Als ik mijn armen open voor liefde dan moet ik huilen.
    NIet alleen huilen van verdriet maar ook van vertederng.
    Ja ik heb al een paar dagen het gevoel angst maar geef me hier niet aan over.
    Al eeuwen en eeuwen heb ik in angst geleefd en wil nu schoon schip maken.
    Ik zeg ook steeds dat dit mijn laatste leven is en dat ik niet meer terug kom.
    Ik ga me verlossen van de last die ik altijd mee gedragen heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het delen!

    Weet dat je echt nooit alleen bent en vraag de engelen om hulp bij het loslaten van je angst.
    Misschien is een engelenhealing een idee? Kost wel wat geld natuurlijk, maar kan goed helpen bij het loslaten, bij het snijden van koorden en dergelijken. Als je niemand weet, kan ik je wel iemand aanraden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Open Geest, Open mijn leven voor liefde, Lieve Nadia, Dank je wel. Het is zo, de trilling is anders, miljoenen over de hele wereld voelen het, het gaat in een stroomversnelling, het Universum wil dat we gaan horen en voelen, dat we dat gaan doen waar we goed in zijn. Delen van Liefde en het aanreiken van Kracht en Steun.

    Bij deze bied ik je mijn liefde, mijn reikende hand om samen met jou en velen ons pad te volgen van ons hart.

    Warme Zonnige Liefdevolle Knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, Miran, wat een mooie reactie!

    En je hebt gelijk, samen moeten we het doen, we zijn allen samen één!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, en ik lig hier met een verkrampte nek omdat ik vasthoud aan angst om werk los te laten. Financiële zekerheid (?) die ik nodig heb om alles draaiende te houden. Midden in het overzetten van een hypotheek, midden in contractonderhandelingen...en niets achter de hand. Wil graag hulp van de engelen, want ik weet als geen ander dat als je loslaat het pas goed komt...en toch blijf ik nu steken, verkramp ik letterlijk in de angst...
    Dank voor deze blog, voel me ineens meer ontspannen....

    BeantwoordenVerwijderen