vrijdag 12 oktober 2012

Ontwaken

Ik voel me de laatste dagen uit balans, merk ik. Ik ben prikkelbaar, in beide zinnen van het woord: snel geïrriteerd én snel overprikkeld. Ik woon in mijn hoofd, gedachten vliegen heen en weer, zonder dat ik ze echt kan vangen. En dan komen de tekenen van het universum: Ik lees dit: http://www.nieuwetijdskind.com/de-helende-kracht-van-lichtwerkers-doreen-virtue/#.UHgEnm8xp2A. Ik hoor liedjes op de radio waarvan bepaalde woorden me opvallen: "When you never thought that it could ever get this tough, That's when you feel my kind of love." Ik herken hierin dat mijn hulptroepen klaar staan, dat ze staan te popelen om mij te helpen.  En ik zie op de klok dat het 13:33 is. (Mij is verteld dat 333 betekent dat de verlichte meesters bij je zijn en je willen helpen)

En ik besef: Er wordt mij verteld dat het tijd is om echt te ontwaken. Tijd om mij te gaan richten op mijn werkelijke hogere doel. Tijd om mensen te gaan helpen, tijd om te gaan helen. Tijd om mij over te geven aan het hogere. Nu heb ik ooit in een Keepership gehoord wat mijn hogere doel is, wat mijn Keepership is, maar dit is zoiets moois, dat ik nog steeds niet echt kan geloven dat ik dat mag doen. En hiermee ontkracht ik het natuurlijk...

Er is mij ook verteld dat de mensen die ik mocht helpen, vanzelf naar mij toe zouden komen. Ik heb mijn engelen en de verlichte meesters verteld dat ik er klaar voor ben, dat ik er voor open sta. Langzaam begin ik ook te geloven dat mijn Keepership toch echt over mij gaat, ik heb een aantal keren mogen ervaren dat er iets gebeurde, nadat ik mij er echt op gericht had, iets moois, iets helends.

Ik vertrouw erop dat het universum en de engelen en meesters waarmee ik samen mag werken, mij de komende tijd meer duidelijk gaan maken en mij gaan helpen om mijn hogere doel te bereiken. Hoe? Ik heb nog geen idee, maar ik vertrouw erop dat het wazige toekomstbeeld, dat ik zie alsof ik door mijn wimpers kijk, steeds duidelijker zal worden. Ook dat hoort natuurlijk bij ontwaken: je ogen goed open doen.

Ik durf daarom voor het eerst te ondertekenen met mijn galactische naam, maar onthoud, ik ben en blijf gewoon Nadia, dit is slechts een manier om mijn Keepership meer te bekrachtigen en aan te geven dat ik eraan toe ben het te activeren.

Veel liefs,

Tsu 'Qwana
Nadia



Regel uit het liedje is van:  EMELI SANDE - MY KIND OF LOVE 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten