zaterdag 1 december 2012

Geblokkeerde energie?


Het is me de afgelopen week opgevallen dat mijn energiepeil enorm kon verschillen. Ik kon van totaal uitgeput naar perfect fit gaan in 5 minuten! Nu zou ik mijzelf niet zijn als ik daar niet over ging nadenken en toen het antwoord me ingefluisterd werd, het ook met anderen wilde delen.

Wat me al opgevallen was, was dat mijn energiepeil omhoog ging als ik dingen deed die ik leuk vind. Of dit nu schrijven, andere mensen bijstaan/helpen, even wat aandacht aan mezelf besteden, of koekjes bakken met mijn zoontje was: Wat ik leuk vind, of waarmee ik mijn liefde uit kan dragen, bracht mijn energie weer aan het stromen. En wat dan volgde was een enorme “flow” van goede, pure, liefdevolle energie. Ik voel een verbinding en een balans die ik nog nauwelijks gevoeld heb in mijn hele leven! (en ik mag me toch zo gelukkig prijzen dat ik meestal aardig in balans ben).

Wat er in me op kwam toen ik erover nadacht, is dit: Met de huidige energieveranderingen op de wereld – want wat ís er energetisch weer veel gebeurd afgelopen week – is het belangrijk dat je aan kunt sluiten op die energie. Iedereen voelt de frequentie veranderen, maar als je hier niets mee doet, komt die energie opgesloten te zitten in je lichaam. Je zet je energie dan vast. Vaak te voelen als ongemakken in het lijf (vastzittende nek, pijn in je rug, etc.), of als enorme uitputting (met soms, gek genoeg, wel een zenuwachtig, druk gevoel in je lijf, dat is die energie die niet kan stromen). Op het moment dat je dingen doet die je leuk vindt en/of waarmee je liefde kunt uitdragen, verhoog je jouw energie en sluit je meer aan bij de huidige trilling van onze prachtige Moeder Aarde.

Als het je lukt op dezelfde frequentie te komen als de aarde nu, dan zul je ervaren dat je een diepe verbinding ervaart, met de aarde en met je medemens. Steeds meer kun je beseffen dat we allemaal een zijn en profiteren van dezelfde energie. Met elkaar maken wij de wereld, met jouw gedachten en woorden maak jij JOUW wereld. Hoe mooier en hoger de energie van het individu, hoe mooier en hoger de collectieve energie wordt. Is het geen mooi idee dat jij, door je hart te volgen en te doen waar jij blij van wordt, de wereld een stukje mooier kunt maken? Doe wat je leuk vindt en straal! Je helpt er jezelf, en anderen, enorm mee!

Zorg goed voor jezelf.

Liefs,

Nadia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten